Autoschade Scherpenzeel LoenenLogo

Meest gestelde vragen



Hoe meld ik mijn schade?


U kunt via email, via het formulier of telefonisch (055 - 505 1369) contact met ons opnemen. Als uw auto dusdanig beschadigd is en niet meer kan rijden, kunnen wij zorgen voor transport naar ons bedrijf.



Wat is er nodig voor een goede afhandeling van de schade?


U moet in ieder geval het volgende meenemen: kenteken deel I en deel II, de groene kaart, het (ingevulde) schadeformulier en een legitimatie (paspoort of rijbewijs).



Ik kan mijn auto niet zelf brengen, wat nu?


Geen probleem! Wij halen en brengen uw auto graag, dat is 1 van onze diensten.



Ik kan mijn auto eigenlijk niet missen, wat nu?


Als uw auto nog kan rijden maken we graag een afspraak voor schadeherstel op een later tijdstip en indien nodig voeren we een noodreparatie uit. Als uw auto niet meer kan rijden, hebben we gratis vervangend vervoer voor u ter beschikking.



Ik heb maar een kleine schade, repareren jullie dat ook?


Autoschade Scherpenzeel is ervaren in alternatief schadeherstel, wat voor u voordelig uitpakt. Denk aan bumperreparatie, bekledingreparatie, spotrepair, uitdeuken zonder spuiten (restyle). Ook werken we indien gewenst met gebruikte onderdelen.



Zijn jullie gebonden aan een verzekeringsmaatschappij?


Nee, wij werken voor alle gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen



Zijn jullie gebonden aan bepaalde automerken?


Nee, bij ons is ieder merk welkom omdat wij al lange tijd naar tevredenheid werken voor vrijwel alle (merk)dealers, maar ook voor diverse garagebedrijven.